img-9-new.jpg
020 567 30 90 Onbezorgde mobiliteit 24/7 Contact

DEEL DEZE PAGINA

FacebookTwitterGoogle+EmailPrint

Wat onze relaties zeggen over Bright Lease...

               

              

Emiel de Bekker, directeur / eigenaar Global Car Company: "Super als je elkaar zo kunt vertrouwen. Kon je met iedereen maar zo zaken doen."
Ferry Rasenberg, directeur Autoveiling.nl: "Ik ben iemand van afspraak is afspraak en dat is bij Bright Lease net zo."
Edwin Schrijver, partner BDO Accountants & Adviseurs: "Als klant krijg je bij Bright Lease een sterrenbehandeling."
Paul Mathey, oprichter / directeur Dinel: "Typisch Bright Lease, ze leggen je gewoon in de watten."
Bas Heijnen, managing director Double Effect: "De klant moet rondom in de boter worden gebakken. En zo is het in de praktijk ook ja. Ze zorgen gewoon goed voor ons."
Hans Duyndam, directeur Duyndam Autoschade: "Auto's ophalen van Schiphol, 'graag poetsen en verwennen'. Bright Lease vindt bijna niks te gek."
Jason Blackmore, algemeen directeur G&S Vastgoed: "Bright verdient zichzelf terug, dat hebben ze meerdere keren bewezen. Zakendoen met goede partijen geeft me rust."
Frans Lustermans, directeur Haute Equipe Partners in Public: "Aanvankelijk waren we klant van een grote leasemaatschappij uit Almere, maar dat is een 'bank', een gigant. Vervolgens kom je bij Bright en dan treed je binnen bij een club die van auto's én klanten houdt.
Willem Koopman, lease-adviseur ING: "We begrijpen elkaars standpunten en positie, dat maakt een wereld van verschil, want dan is er wederzijds respect."
Ton Eijbergen, directeur IT-SL: "Dat betekent dus dat ik wil dat mijn leverancier begrijpt wat mijn issues zijn en dat hij zich enigszins weet aan te passen aan onze behoeften. Dat gaat fantastisch met Bright."
Guido Pot, corporate sales manager Jaguar Land Rover Nederland: "Bright Lease is een leasemaatschappij met rock 'n roll. Uniek in een toch ietwat saaie branche."
Freddy Hollander, coördinator Leaseplatform: "Of je als leasemaatschappij nu heel groot of heel klein bent, een klant wil maar drie dingen: aandacht, aandacht en aandacht. En dat geeft Bright Lease ze."
Tony Johnson, managing director Lemontree: "Dat maakt Bright in mijn ogen ook anders dan de grote jongens. Hun 1-op-1 benadering en de toegankelijkheid, spreken mij als ondernemer erg aan."
Jaap Vieveen, CFO Loogman Groep: "We hebben momenteel zo'n 35 tot 40 auto's rijden van Bright Lease en dat bevalt uitstekend. Bright Lease is een plezierig buitenbeentje, absoluut."
Marjolijn Walhof, commercieel directeur Masters4Fleet: "In mijn optiek ben je bij Bright Lease nog echt een klant. Het menselijke aspect hebben ze hoog in het vaandel."
Bas Kamphuis, oprichter / eigenaar PCI Groep: "Een wagenpark kan een last zijn voor een onderneming, of het kan een lust zijn. Bright Lease zorgt ervoor dat het een lust is."
Jan Huizing, directeur Profile Tyrecenter Amstel: "Voor Bright Lease maken we een uitzondering."
Edo Labrujere, directeur Rebelcell: "Leaseauto's kosten nu eenmaal geld en dan kun je het maar beter uitgeven aan een partij waar je echt wat aan hebt als je ze nodig hebt."
Marnix Kraaijmes, Fleet Sales Manager Renault Nederland: "Ik denk dat zij een uniek en persoonlijk contact kennen richting de klant. Klanten net even beter willen begrijpen en problemen te allen tijde willen oplossen."
Matthieu Snel, directeur Stern 4: "Bij Bright Lease kunnen ze me altijd bellen en dan gaan we het gewoon oplossen. Hoe apart een vraag van met name Ritsaert af en toe ook kan zijn, haha. Maar goed, dat is wel waar het om gaat, om wat de klanten uiteindelijk willen."
Rogier van Beek, CFO TMC: "Hun kijk op vergroening en kostenreductie door 'keuzevrijheid en verantwoordelijkheid' sloot toen en nu nog steeds heel goed aan bij onze ideeën."
Renate Hemerik, directeur VNA: "Het mooie is, van Bright Lease bestaat er in de branche echt geen tweede. Er is daar een passie om het goed te doen en dat herken ik."

hi